Latin
Posté : sam. 21 janv. 2012 21:26
Bonsoir à tous,
J'ai besoin d'aide en latin svp.
Ayez la gentillesse de m'aider svp.
Voilà j'ai un texte en latin et je dois répondre à des questions, mais ne comprenant rien au texte je ne puis répondre.
"Erat apud Heium sacrarium magna cum dignitate in aedibus a maioribus traditum perantiquum, in quo signa pulcherrima IIII summo artificio, summa nobilitate (...), unum Cupidinis marmoreum Praxiteli (nimirum didici etiam, dum in istum inquiro, artificum nomina); idem, opinor, artifex eiusdemmodi Cupidinem fecit illum qui est Thespiis, propter quem Thespiae visuntur. Nam alia visendi causa nulla est. (...) Verum ut ad illum sacrarium redeam, signum erat hoc quod dico Cupidinis e marmore. Ex altera parte Hercules egregie factus ex aere. Is dicebatur esse Myronis, ut opinor, et certe. (...) Erant aenea duo praeterea signa non maxima, verum eximia venustate, virginali habitu atque vestitu, quae manibus sublatis sacra quaedam more Athenensium virginum reposita in capitibus sustinebant; Canephoroe ipsae vocabantur; sed earum artificem -quem ? quemnam ? Polyclitum esse dicebant. Messanam ut quisque nostrum venerat, haec visere solebat. Omnibus haec ad visendum patebant cotidie. Domus erat non domino magis ornamento quam civitati.
CICÉRON, de signis, 4 - 5"
Questions:
1. De quoi parle Cicéron ?
2. Etablis l'inventaire des oeuvres évoquées.
3. Quelles sont les qualités reconnues à ces oeuvres ?
4. Définis l'ambiguïté de l'attitude de Cicéron envers les oeuvres d'art.
5. Définis la contradiction qui se manifeste à ce sujet.
6. L'oeuvre d'art constitue-t-elle une motivation pour le voyageur?
7. La "curiosité" (en tant qu'objet digne d'intérêt) existe-t-elle pour les Romains ?
8. La notion de "patrimoine artistique" existe-t-elle chez les Romains ?
9. Comment le visiteur a-t-il accès aux oeuvres d'art ?
Merci beaucoup à ceux qui pourront m'aider.
J'ai besoin d'aide en latin svp.
Ayez la gentillesse de m'aider svp.
Voilà j'ai un texte en latin et je dois répondre à des questions, mais ne comprenant rien au texte je ne puis répondre.
"Erat apud Heium sacrarium magna cum dignitate in aedibus a maioribus traditum perantiquum, in quo signa pulcherrima IIII summo artificio, summa nobilitate (...), unum Cupidinis marmoreum Praxiteli (nimirum didici etiam, dum in istum inquiro, artificum nomina); idem, opinor, artifex eiusdemmodi Cupidinem fecit illum qui est Thespiis, propter quem Thespiae visuntur. Nam alia visendi causa nulla est. (...) Verum ut ad illum sacrarium redeam, signum erat hoc quod dico Cupidinis e marmore. Ex altera parte Hercules egregie factus ex aere. Is dicebatur esse Myronis, ut opinor, et certe. (...) Erant aenea duo praeterea signa non maxima, verum eximia venustate, virginali habitu atque vestitu, quae manibus sublatis sacra quaedam more Athenensium virginum reposita in capitibus sustinebant; Canephoroe ipsae vocabantur; sed earum artificem -quem ? quemnam ? Polyclitum esse dicebant. Messanam ut quisque nostrum venerat, haec visere solebat. Omnibus haec ad visendum patebant cotidie. Domus erat non domino magis ornamento quam civitati.
CICÉRON, de signis, 4 - 5"
Questions:
1. De quoi parle Cicéron ?
2. Etablis l'inventaire des oeuvres évoquées.
3. Quelles sont les qualités reconnues à ces oeuvres ?
4. Définis l'ambiguïté de l'attitude de Cicéron envers les oeuvres d'art.
5. Définis la contradiction qui se manifeste à ce sujet.
6. L'oeuvre d'art constitue-t-elle une motivation pour le voyageur?
7. La "curiosité" (en tant qu'objet digne d'intérêt) existe-t-elle pour les Romains ?
8. La notion de "patrimoine artistique" existe-t-elle chez les Romains ?
9. Comment le visiteur a-t-il accès aux oeuvres d'art ?
Merci beaucoup à ceux qui pourront m'aider.